Espoir Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 .skriver avisene. Hv er det som kan være så "mystisk" med den dna'en da? Kommer den ikke fra et vanlig menneske? At de finner dna fra andre enn hennes familie der inne er jo ikke så oppsiktsvekkende, siden det jo har bodd mange andre enn dem på det rommet. Synes det var litt teit å blåse dette så veldig opp. Men så er jo ikke jeg politietterforsker da, så det er vel noe der jeg ikke har forutsetninger for å forstå.
♥2 små gull♥ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Synetes også dette var litt voldsomt... uansett hvor nøye rengjøringsdamene er ligger det nok dna i form av hårstrå, fingeravtrykk e.l. fra MANGE gjester på hotellrommene rundt omkring...
Dotten Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Enig med du. Om man bare hadde visst hvor mye "dna" det finnes på et hotellrom... så hadde man aldri ville ligge der. Æsj! Jobber på et "CSI"-sted, og har sett bilder tatt med uv-lys..........! For meg virker jo ikke dette oppsiktsvekkende i det hele tatt. Nå har ikke jeg lest annonsen da, så jeg vet ikke hva det står, bortsett fra hva du har skrevet her...........!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå