Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Noen som kan anbefale noen? Hva betalte du og hva var ventetiden på å få time?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 hei! eg ska på 3D t dr.marit veholmen på hinnaklinikken, dr va d ganske lang ventetid,koste 900kr.. så dr.ørn på storhaug, vett isje koss ventetiden e dr men der koste det å 900kr.. men viss du vil bare se hvordan ongen har d å isje gå på 3D så e mamastork midt byen kjempe bra, hun tar 500kr..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 ok takk. vet du hvor lang ventetid på mammastorken er?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 på mamastork fikk jeg time me en gang nesten, isje lang ventetid dr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå