Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Datteren min vil bare ha de bleiene med "smykke" på... Altså de med gull-lenke... ) Er det mulig??? Hun må såklart bruke de andre også, men synes det er en smule komisk når hun bestemt går og tømmer ut alle bleiene i posen for å finne en med smykke på.
~Snublefot~ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Ser ut som du har ei lita jåledukke;-) Da er hun vel glad i kjoler og sånt også, og det er jo bare søtt:-)
elinmamma Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Syntes de bleiene er stygge jeg. Hvorfor kan ikke småbarn få være småbarn? Eneste som syntes de er kule er storesøster på 5. "Åssen bleie skal lillesøster ha nå, mamma". Lillesøster selv spør bare etter "tin" (de vanlige med kanin)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 Hun liker ihvertfall å høre at hun er fiiiiiiiin som hun selv sier, men er mamma som bestemmer hva hun skal ha på seg heldigvis - og sånn skal det fortsette og være. Men artig å pynte de i skjørt og kjoler nå på sommeren ja! ) Kanskje noen med barske gutter her som kan bytte bort smykke bleiene mot nagle bleiene? he he! )
litt småanonym Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 He he....sånn gjør gutten min også. Alle bleiene blir tømt utover og han finner frem de han vil ha og legger dem i en haug for seg. Men gjett om det blir bråk her når posen er tom for de han vil ha....
~Snublefot~ Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Hihi, jeg synes heller ikke de er spesielt pene, Elinmamma. Men det er jo bare tull hele greia;-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Den påfinnelsen fra libero er noe av det dommeste jeg har hørt om!!!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Tullete påfunn fra Libero! Men heldigvis, her i huset er det ikke noe problem, gullet ser ikke på hvilken bleie hun får på. Hva hun har på seg av bleier og klær bryr hun seg fint lite om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå