Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Mei tai..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg registrerte meg på tettinntil.com for å komme inn på forumet der, men til min store forundring så fikk ikke jeg lov til å lage en ny tråd der.. Jaja... drit i det... jeg spør her å håper på svar...

I dag har vi hatt en lang god tur i skogen. Lillegutt sovna, og jeg ble ikke sliten i det hele tatt. Og alt så heilt topp ut. Da jeg kommer hjem, merker jeg at lillegutt er god og varm, men kald på beina... Ute var det sol og 20 grader.

-Kan blodsirkulasjonen ha stoppet opp i beina? Jeg merket ikke noe ubehag hos lillegutt på 6 mnd.

-Hvor lenge kan jeg egentlig gå med lillegutt oppi der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt. I mei tai eller ikke. De små bena henger jo ute i løse luften og avkjøles på et vis. Blodsirkulasjonen stoppes ikke. Ta bare på noen sokker eller eventuelt litt vindtette skoposer (trenger ikke være varme, bare ikke vinden kan blåse rett gjennom dem).

Nyt turen du. Det gjør nok lilegutt også regner jeg med?

Skrevet

Angående tettinntil.com: du kan lage nye tråder, men ikke overalt. Prøv en gang til du, så går det sikkert... Du kan f.eks. lage en tråd der du presenterer deg for de andre i forumet? Jeg hadde ihvertfall ikke noe problem med å lage tråder da jeg startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...