Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som preger denne siden? Er det krangling her, eller bare vås? En svadaside? Hvilket "image"? Hva slags type mennesker er det som henger her?

Klarer ikke helt å sette fingeren på hva denne siden står for c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er like mange forskjellige typer som henger her, som hvilket som helst forum.

Skrevet

Men er det krangling som preger siden, eller diskuteres egentlig hvilket som helst tema her?

Skrevet

Det er krangling, vaas, litt mer humor, ironi, fjas, diskusjon etc. Alt mulig, vil jeg si. Ser ut som de som pleier aa väre her ikke gidder aa väre noe annet sted. Uansett tror jeg ikke du finner noen samlebetegnelse for de faste.

Skrevet

Så kranglesiden burde egentlig hatt egen server og være et eget forum? Det hører vel neppe hjemme i dette forumets kategori =)

Skrevet

Det ble vel opprettet for aa slippe en del krangling o.l paa de andre forumene.

Skrevet

I know =) Men det virker som om det er en helt egen "kultur" her inne, et eget forum

Skrevet

Krangling, vås og fjas, humor, sutter..osv. er absolutt en blanding av alt her inne, så enig med Susse.

Skrevet

Jeg er enig med deg, tåa. Det er faktisk sånn at fordi jeg pleier å være mest på skravlesiden, så føler jeg at jeg ikke kan signere med nick om jeg svarer på et innlegg her inne. Da går det nemlig ikke lange tiden før man får høre "pell deg tilbake til skravlesiden."

Trodde det skulle være et åpent forum hvor der gikk an å få ut frustrasjon osv. men det virker som det kun er en spesiell gruppe mennesker som "har tillatelse" til å skrive innlegg her inne.

I tillegg er det jo like mye skravling her som på skravlesiden, det bare omhandler litt andre ting. Men krangleside syns jeg er et feil navn, for det er enten skravling eller hetsing.

Skrevet

dette er en skravleside dette også, men med mye høyere takhøyde, og det er lov å ha egne meninger her....vi jatter ikke med hverandre, kozer og klemzer ikke, og vi klarer å bestemme sjøl hva vi skal ha til middag

Skrevet

Hohoho :D

Skal jeg ha tilmiddag i morra troooooo..... *gruble*

Skrevet

jeg skal tenne lys for deg jeg, så ordner det seg nok :-D

Skrevet

Kan du tenne to? Hadde vært shempe fint azza! Klemz <3

Skrevet

nei du får klare deg med ett, til gjengjeld er det et kubbelys som brenner lenge *nikke^* ha det bra i kvell

Skrevet

Jeg må si meg enig med anonym over her jeg. Jeg er en del på skravle, men signerer aldri med nick her pga den uaklige tonen som er her.

Og Daniel, det er IKKE større takhøyde her, bare en egen som kranglerne har definert selv.

Syns en del som er her på krangle har mye fornuftig å komme med, og liker at nivået på humor er høyere her(er heller ikke fan av middags-tråder, kos&klem, hva jobber mannen din med osv...)

men det er liksom mye drittslenging her.

Skrevet

du må ikke lese dritten da vøtt, ikke vær så kjerring!!

Skrevet

jeg er vel også definert mer som en skravler enn krangler, men signerer alltid med nick alikevel.....driter i hva daniel syns også da hehehehehe

Skrevet

det gjør du faen meg ikke.....hehehe

kan vi krangle om det i morra? fint, jeg må gå

koz og klemz til alle

Skrevet

suzz og nuzz....passe deg for alle damene som vil føre genene dine videre hahahahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...