Heira☆ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har ei stedatter som er helt "kriminell" på å ringe, selv om det er til venninnen som bor i nabohuset. Flere ganger om dagen sitter hun i tlf. Har forklart henne at dette er fullstendig unødvendig, og at hun kan gå bort til henne visst det er så viktig. Men det gidder hun altså ikke. Det holder visst ikke å være sammen hele dagen på skolen, og etter skoletid sitte på msn.... Ikke det at det koster så himla mye med hustlf., men det skulle vært morro og sett hvor mye lavere regninga hadde vært om jeg hadde fått sperra den men en kode eller noe. Så, noen som veit? Hilsen den slemme stemora, hehe
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Ja det kan du. Da får du en kode du må taste for å ringe ut. Sperren gjelder ikke på "nødnumre" og du kan sperre alt av utgående tlf, bare mobil, bare utland etc om du ønsker :-)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Det går an. Faren min sperra for tlf (tror jeg trengte en kode eller noe får å åpne...eller om det gikk på tidspunkter?) så jeg fikk ikke ringt når han var på jobb:)
Heira☆ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 Men hvor får jeg denne koden da? Jeg har ip-tlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå