linneah90 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 I følge ul så er det 44 dager igjen og i følge menstermin er det 30 dager igjen.. Men har en mistanke om at noe kommer til og skje om ikke lenge:)
taswe Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 43 dagar igjen her.. Ein heeeeile evighet føles det ut som
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 2 dager igjen, skal sannsynligvis settes i gang på mandag..
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 er du her enda [email protected] virkelig håpet at du var på vei til SØF jeg nå............. masse fødestøv til deg og dere andre som venter..*******************************************************************************************************************************************************
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Huff, ja, dessverre.. Hadde vonde rier etter tøyinga i går, men det ble ikke noe annet ut av det.. Masse brunt/rosa slim kommer stadig, så noe skjer iallefall nedi der, skal sikkert føde i morgen når det absolutt ikke passer, for Rob skal jobbe.. Hehe.. Ellers er det uansett ikke lenge til mandag..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 45 daga igjen,så e ei stund,men håpe tia går unna no...begynne å bli sliten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå