ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Sambo er borte til i morgen. Og jeg ble bedt på middag til et vennepar i kveld. Da må jeg i tilfelle ta med vesla på 13 mnd, og legge henne og vekke henne igjen senere der. Hun har sannsynligvis den 4. barnesykdommen, men er i farta nå (feber i går). Skal visst ikke gjøre noe å dra ut. Men er litt usikker. Har fått gode leggerutiner, noe vi har jobba fælt med. Er alltid så redd, de skal ødelegges igjen. Hmmm... Skal? Skal ikke? :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2007 Hva hadde dere gjort, da?
imsdal med julesmak Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg hadde nok ikke dratt, men så er jeg ganske opptatt av leggerutinene og synes de skal være hjemme når de er syke )
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Dersom hun ikke virker syk så hadde jeg dratt. Altså om hun er feberfri og sånne ting. Vi har også godt innarbeidede rutiner, men de har aldri blitt ødelagt selvom vi har hatt unntak både over èn eller flere dager.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Takk, dere to :-) Jeg er skikkelig dårlig på å bestemme meg for ting, altså... *tenke tenke*
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Hadde ikke dratt om de du skal til har barn som kan bli smitta... Leggerutinene skal vel noe til å ødelegge på en kveld.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 De kan visstnok dra i bhg så fort feberen er bortem, selvom de har prikker... Så da er det vel ikke smittsomt heller.
elinmamma Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Ikke lurt å smitte andre, men om de ikke har barn, er det jo ikke farlig. Voksne får ikke 4.barnesykdommen. Du kan ikke legge henne i vogn og trille hjem da? Eller er det for langt?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2007 Hun har fått masse flere prikker, så da holder vi oss hjemme!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Gutten min hadde den 4 barnesykdommen julaften, og vi var hjemme vi altså.. Men han var syk da.. Ble veldig dårlig, høy feber, plagdes av utslettet etc..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2007 Ok... Hun var skikkelig dårlig tors og i går. I dag er hun feberfri, men nå har hun utslett. Greit å ta hensyn til de andre barna også i tillegg til at det er godt for henne å få sovet sammenehengende.
Thunderstruck Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Hvis du har slitt med leggerutiner hadde jeg nok heoldt meg hjemme.Er det ingen som kan sitte etter at hun har lagt seg da?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2007 Nope... Besteforeldrene på begge sider er bortreist Men vi skal nok kose oss hjemme og, vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå