Teltpluggen Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Da har katten vår født ferdig.. FEM små heeeerlige søøøøøte snålinger kom det... FEM! Hva skal vi gjøre med FEM katter?!
jordbærsjokolade Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg skulle GJERNE tatt til meg en men er så allergisk:(
line_n & sara Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 åå! heldiggrisen! legg ut noen bilder av pusene!!! og svar på spm ditt om hva du skal gjøre med fem katter!! koose masse, vell!!! er såå misunnelig!
Teltpluggen Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 Vi hakke plass til FEM katter pluss mammaen! Skal på ferie også vi! Ikke før i juli men.. Hva i alle dager gjør en med fem katter i ferien?
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 annonsere kattungene på finn.no allerede nå.... Det ville jeg ha gjort.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 gratulerer med småpuser:) siden dere tydeligvis ikke vil ha kattunger i huset, er det lurest å kastrere kattemoren om 12 uker når kattungene er avvendt. husk at moren kan bli gravid igjen en uke etter fødselen, og bør derfor holdes inne til hun kan kastreres:)
line_n & sara Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 du burde kansje også annonsere i lokalavis og henge opp lapper på supern og lign! og bruk jungeltelegrafen!
Teltpluggen Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2007 Katten skal steriliseres Jah! Kan kke ha masse katter i hus når det kommer baby og greier. Våger ikke det jeg;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå