Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er minus åtte dager i dag, trenger å dele skjebne med noen, er ikke så gøy å gå å vente når nesten ingenting skjer. Vasket og styrte i går i hele leiligheten...... men hjalp ikke stort. I dag er det jo så deilig vær så får vel ut å gå meg en laaang tur...
Maibabyventes Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er 5 dager på overtid i dag, har masse stikninger i bekkenet og livmorhalsen er moden, og minst 1 cm åpning, men d vil liksom ike skje mer. Det er frustrerende å bare gå å vente på at riene skal sette i gang! Alle sier jeg ser såå fødeklar ut, og at det kan skje når som helst..og har sagt det i ukevis alt. Irriterende!!
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er 4 dager på overtid, og her ser det heller ikke ut til at huleboeren vil komme ut. Jeg er ganske utålmodig selv, men det virker som om familie og venner er enda mer utålmodige. De ringer/melder/mailer konstant, for å høre om noe skjer - en smule irriterende...
gretamora Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er 5 dager på overtid, og er rimelig fødeklar, ja. Skal ut og gå nå, men har ikke så stor tro på noen spesielle forholdsregler. Tror barnet kommer når det er klart... men - bli klar nå, babyen min!!!!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hehe, kjenner meg igjen Ditti, enkelte ringer meg hver dag og det er nesten så jeg ikke tar tlf enkelte ganger..har vært veldig rush de siste dagene, men i dag har det vært stille og rolig på tlf, deilig!! Ikke misforstå, det er hyggelig med oppmerksomhet men det hjelper meg lite nå når jeg prøver å tenke på litt andre ting. Men lille vennen i magen kommer nok snart:D, blir uannsett satt i gang til fredag om ikke annet skjer.
Ane** Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er 11 dager over... KJEDELIG! hehe Har du fått time til overtidskontroll enda? Jeg skal på tirsdag, vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg... Vil jo få hun ut, men er så redd de ikke seter igang og da blir det bare deprimerende å skulle dra hjem igjen. hehe...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 hei.. jeg er -7 dager i dag.. har hatt rier siden natt til torsdag..(( holder på å bli gaaaaal.. men føler de begynner å ta seg opp nå.. håper det kjer noe i natt.. holder ikke ut dette lenger... hvordan er formen deres da?? har forresten så mye vann i bena nå at jeg neste ikke køarer å gå.. blæææææææ
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Nei.. jeg føler vel egentlig at jeg har hatt veldig lite oppfølgning nå på slutten. Har bare gått til fastlegen hele veien (oppsto noen misforstëlser så fikk ikke gått til jm), og nå på slutten har jeg ikke fått noen avtalte timer hos henne, bare beskjed om å komme innom m en ukes mellomrom om ikke noe har skjedd ennå. Ikke har hun skjekket om jeg er moden heller.. Iallefall skal jeg innom henne til tirsdag, og da ville hun ringe føden og gi beskjed.. så kanskje de avtaler overtidskontroll da.. Jeg må iallefall få gitt beskjed om at jeg ønsker det. Men hun lovte meg at jeg ikke skulle gå lener enn 14 dager over, så håper virkelig at sykehuset, Ullevål, setter igang da.. Har liksom bare legens ord på at de setter i gang til fredag... Du burde bli satt i gang til tirsdag, da er det jo 2 uker over, krysser fingrene for deg iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå