AnneM. Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er sjokkert. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1816614.ece Tenk å ta livet av barna heller enn å la dem treffe pappaen! Jeg trodde faktisk bare det var menn som var så egoistiske. Jeg trodde mammaer hadde mer omsorg.
~Snublefot~ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hun var jo garantert syk! Ingen friske og oppegående mennesker tar livet av sine egne unger, eller seg sjøl, for den del... Men det er dumt å spekulere synes jeg, står jo ikke hvorfor hun gjorde det, og det er vel sjelden man får hele saken i pressen.
snuppi min Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Selvfølgelig er det forferdelig. Men det er nok sine grunner til at hun ikke ville at faren skulle ha omsorg for dem. Men er enig at drap er drastisk.
Embla72 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kan ikke for alt i verden forstå hvordan en mamma kan klare å ta livet av barna sine. Alltid i slike saker blir det snakket om at vedkommende var syk, hadde depresjoner el problemer av ymse slag. Men er dette virkelig grunn god nok til å gjøre noe så grusomt? Jeg har i alle slike saker prøvd å sette meg inn i situasjonen og prøvd å finne litt forståelse, men jeg klarer bare ikke.
Solitude Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg velger å avvente litt, dette er tross alt politiets hoved teori. Altså fortsatt en teori ? Vil vite mer om hvorfor politiet mener at en annen person ikke kan ha gjort dette.
Dotten Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Enig med Embla72. Kan heller ikke forstå en mor som velger å drepe barna sine (eller klarer for den saks skyld), for så å ta seg selv etterpå. Har moren et så fælt liv at hun ønsker å dø, så greit, men ta da for f... ikke med deg dine søte små. De har jo ikke noe valg. Syk eller ei... Huff nei!
nati, knotten & lille karamell Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Dette var kanskje grunnen til at nettopp pappen gikk til retten og kjempet om omsorgen til barna....han visste gjerne hvordan det sto til med mammaen. Off trist og lei hendelse, men litt for tidlig å spekulere i noe egentlig
Mrs. Bouquet Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Kall henne svin de som vil. Tenk hvor syk en mamma må være da for å gjøre noe så grusomt. Men jeg velger å ikke kalle henne et svin. Stakkars menneske hvor store problemer hun må ha hatt når hun føler hennes eneste utvei er å ta livet av seg og barna sine. Jeg synes synd på både henne, barna og de etterlatte. Tviler på om moren gjorde dette av ondskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå