Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var jo garantert syk! Ingen friske og oppegående mennesker tar livet av sine egne unger, eller seg sjøl, for den del...

Men det er dumt å spekulere synes jeg, står jo ikke hvorfor hun gjorde det, og det er vel sjelden man får hele saken i pressen.

Skrevet

Selvfølgelig er det forferdelig. Men det er nok sine grunner til at hun ikke ville at faren skulle ha omsorg for dem.

Men er enig at drap er drastisk.

Skrevet

Jeg kan ikke for alt i verden forstå hvordan en mamma kan klare å ta livet av barna sine. Alltid i slike saker blir det snakket om at vedkommende var syk, hadde depresjoner el problemer av ymse slag.

Men er dette virkelig grunn god nok til å gjøre noe så grusomt?

Jeg har i alle slike saker prøvd å sette meg inn i situasjonen og prøvd å finne litt forståelse, men jeg klarer bare ikke.

Skrevet

Jeg velger å avvente litt, dette er tross alt politiets hoved teori. Altså fortsatt en teori ?

Vil vite mer om hvorfor politiet mener at en annen person ikke kan ha gjort dette.

Skrevet

Enig med Embla72. Kan heller ikke forstå en mor som velger å drepe barna sine (eller klarer for den saks skyld), for så å ta seg selv etterpå. Har moren et så fælt liv at hun ønsker å dø, så greit, men ta da for f... ikke med deg dine søte små. De har jo ikke noe valg. Syk eller ei... Huff nei!

Skrevet

Dette var kanskje grunnen til at nettopp pappen gikk til retten og kjempet om omsorgen til barna....han visste gjerne hvordan det sto til med mammaen. Off trist og lei hendelse, men litt for tidlig å spekulere i noe egentlig

Skrevet

Kall henne svin de som vil. Tenk hvor syk en mamma må være da for å gjøre noe så grusomt. Men jeg velger å ikke kalle henne et svin. Stakkars menneske hvor store problemer hun må ha hatt når hun føler hennes eneste utvei er å ta livet av seg og barna sine. Jeg synes synd på både henne, barna og de etterlatte. Tviler på om moren gjorde dette av ondskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...