Gå til innhold

hjelp, jeg blir gal snart av dette!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så sykt mye vann i kroppen, fra jeg våkner er det allerede masse vann i kroppen og det bare øker på brutalt iløpet av dagen selv om jeg sitter med bena høyt..

Det er kjempevondt for huden blir strukket og den svir og klør og når jeg tråkker ned så gjør det veldig vondt når vannet presser på alt i bena:(

har noen noe tips som funker vanndrivende???? jeg klarer snart ikke mere av dette:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE SPIS NOE SALT SNUPPA!!!

har hørt at vann med sitron i skal kunen hjelpe litt...

sender en kem.. er utrolig vodt det der!!! :((((

Skrevet

prøver å holde meg unna salt, men føttene er dobbelt så store fra det sekundet jeg våkner:( sitronen ville drept halsen min for jeg har så ille halsbrann at det kjennes ut som om det brenner helt oppe i hodeskallen:(

Skrevet

har du prøvd støttestrømper??

ta de på deg med en gang du våkner og det siste du tar av deg for natten... drikk MASSE, og da vann (gjerne m/sitron)..

misunner deg ikke...

hadde det slik med snuppa! :o/

masse lykke til....

goood klem...

Skrevet

har hørt at grønn te skal være vanndrivende, du får prøve å se om det funker;)

Skrevet

vurderer å kjøpe sånn vanndrivende te fra helsekost, men det skal visst kunne sette igang rier sa ene tanta mi:S og jeg skal vel helst vente enda en uke før jeg bør føde så:S

Skrevet

Hei, så kipt... Har mye vann selv. Legen min sa at jeg måtte drikke mye vann, ikke salt og gå turer og holde meg i aktivitet... (: ikke så lett når man må sitte og lese til eksamen...

Skrevet

hehe uff vel saken er sånn da at det blir en ond sirkel.. for jeg har så vondt at jeg ikke får til å gå, så å drikke masse gjør at jeg må tisse.. for å tisse må jeg gå til doen.. går jeg til doen får jeg vondt..da får jeg gått.. men jeg får vondt osv osv osv hehe

uff jeg vil ha en sånn tappekran så jeg bare kan åpne krana også renner vannet ut:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...