Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har en del maserier og en del sterke kynnere, har fått beskjed om å ta kontakt dersom det øker... så lurte jeg litt på om noen hadde vært i noelunde samme situasjon?? hva skjer? blir en lagt inn på sykekehus? Får en noe medisiner for å roe det hele,eller er det bare å ta det roligt å ligge mye i ro??? er i uke22 forresten
Tpop Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg vet ikke hva maserier er, men jeg har hattmye kynnere. Begynt for tre/fire uker siden(er nå:26uker). Jeg visste ikke at kynnerene kunne sette igang fødselen, så jeg tok ikke hensyn av dem hvis jeg ikke måtte fordi de var vonde. Det gjorde at jeg da får mange kynnere i timen, hvis jeg ikke satte meg ned. Jeg har vært sykmldt i denne perioden av andre grunner, og derfor har jeg tatt livet med ro og det er svært lite som skal til før de komme. Da jeg fikk vite om at mange kynnere eller sterke kynnere kunne provosere fram åpning, sa jeg fra til legen min.Jeg fikk da undersøkt på føden ang åpning, noe det ikke var. Jeg fikk beskjed om og ta det enda mer med ro, så det vil si at jeg gjør ingenting nesten, fordi jeg får mange hvis jeg bare skal ut en tur på gårdsplassen eller tar inn og ut av oppvaskmaskin. Jeg meg med en gang de kommer selv om de ikke er vonde, slik gynlegen sa. Du må bare føle på kroppen om hvor mye du kan gjøre eller når de kommer, det var hvertfall det jeg fikk beskjed om. Null sex og husarbeid fikk jeg beskjed om hvertall, og ta det md ro.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Tusen takk for svar Tpop Setter stor pris på det. Synest det er litt skremmende.... Lykke til til deg, og håper det roer seg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå