Gå til innhold

Når kan jeg legge på senga til lillegutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om tre uker. Kan jeg legge på senga nå da? Hvis barnet blir født to uker over tida vil jo sengetøyet ha ligget på i 5 uker. Er det da skittent, og sånn at jeg bør vaske det på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok ventet litt. Det tar jo bare noen minutter å legge på senga. Ikke noe poeng å legge på sengetøy foreløpig. Hvis du lufter rommet en del så kommer det nok en del støv inn i løpet av denne tiden.

Skrevet

legg på sengetøyet akkurat når du vil, jeg har 4 uker igjen og la på for lenge siden, har lagt et stort teppe over da så det ikke skla støve ned, mulig jeg skifter sengetøy enda en gang før han kommer å hvis jeg mener det er nødvendig, men jeg synes det var så kos å pusle med så da ble det gjort tidlig da:)

Skrevet

Jeg la på for 3 uker siden, og vasket det på nytt nå:) Det er jo ikke noe problem da!

Skrevet

Eg har berre vaska sengetøyet, men kjem ikkje til å legge det på før vi kjem heim frå sjukehuset. Har satt opp senga og har laken på hovudmadrassen, men ikkje på overmadrassen (den har vi forsåvidt ikkje fått kjøpt enno). Også har eg festa på sengekanten og lagt eit laken over senga.

Ser liksom ikkje heilt poenget med å ha reidd opp senga på førehand, det tek jo to minutt - skal nok rekke det når vi kjem heim frå barsel (ellers får meksikanaren gjere det medan eg er på sjukehuset viss vi ikkje får familierom) Det er sjølvsagt kjempekoseleg å pusle med sånt smått.

Skrevet

Er jo helst fordi jeg synes det er kjempekoselig å gjøre det at jeg har lyst til å gjøre detnå. Men jeg ser jo poenget med å vente også. Mulig jeg legger på i vugga oppi stua. Så kan jeg i tilfelle bare vaske det igjen. Hvis jeg er heldig kommer babyen nå snart! Kan jo komme når som helst!

Skrevet

det gjør du jo når du vil selv det :-) skjønner deg godt,at du vil ordne til å sånn,kommer til å gjøre det selv etterhvert,men ikkje akkurat enda... himmel og kant ska i ordne selv så det blir før i drar på sykehuset,men e ikkje sikker ang sengetøyet å sånn...vi får se...

e jo så koselig å pusle litt da... har pakket bagen til lille jenta vår no å lagt den i skapet,min får i vente med,bruker så mye av det til daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...