Gå til innhold

JA! Den ultimate bleien er på markedet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd de nye Pampersene med overlappingstape og eeeeeeeeelastiske sider? De er RÅGODE! Endelig en bleie som passer også min lange og slanke baby. Den sitter godt og tett når hun ligger strak, men er så elastisk og fin at den ikke strammer i det hele tatt når hun krøller seg sammen og putter tærne i munnen. Herlig.

Jeg fikk en liten overaskelse da jeg åpnet pakken (som ser akkurat lik ut enda) og fant de nye bleiene. MED bruksanvisning faktisk!

JA, jeg er helfrelst og imponert.

Har dere prøvd de?

Hva syns dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sikkert greie ut de, men jeg liker ikke pampers... Syntes de stinker "tiss"

Skrevet

ja brukt den lenge den harjo vært på pampers activ fit lenge de lilla pakkene.. men nå kommet på de andre også=)

fornøyd med de ja... bruker de til han på 2 år...

Skrevet

Elastiske sider? Mener du da oppover på sidene, på hoftene liksom? Det må være noe nytt ja..Blir spennende å prøve! Men er veldig fornøyd med pampers active fit fra før og jeg..eneste som holder tett på min sønn hvertfall..har alltid vært sånn..Han er 19 mnd nå..tynn fyr;) Men er de blitt enda bedre, så bare jubler jeg for det:) Kjøper forresten jumbo-pakke på rema, det er det billigste alternativet, er flere bleier i hver pakke, og tilsvarer i tillegg 3 for 4 prinsippet..

Skrevet

Så synd at huden til jenta mi ikke tåler pampersbleiene.

Håper Libero kommer etter.....

Skrevet

Elastikken er på hoftene ja. Bleien følger en liten babykropp som en superkomfy truse. De heter ikke noe nytt. Det er de samme gamle bleiene som har blitt forbedret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...