Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hei har tre uker igjen til termin..I natt var jeg veldig dårlig, var fryktelig kvalm, og hadde diare og masse vondt i hele kroppen. Sovnet til slutt igjen, men er veldig slapp i dag og føler meg i elendig form. synes også det har vært mindre liv i magen en det pleier og er derfor litt bekymra..Der er bevegelse, mehn synes det er mindre enn det har vært..Noen som har blitt sånn dårlig like før fødsel? Håper noen kan komme med noen råd.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 heia!! har opplevd akkurat det samme for ca en uke siden. kom kvalme tak , uvellhet og kynnere midt på natta. synes også at det var mindre liv. dro på sykehuset. alt var i orden. mente det var sterke kynnere (maserier), og pga smertene kom kvalmen. mindre fosterbevegelser skyldes at hodet var festet og han hadde mindre plass. MEN man skal kjenne daglige bevegelser. Men ingen aktiv krabat jeg bærer på heller. termin 23 juni:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 takker for svar.fler som har hatt dette? bør jeg kontakte føden, eller tror dere det er greit så lenge jeg kjenner noe liv?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 drikk mye slik at dere begge får væske... ) masse god bedring! ) klem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå