Babyonboard ;-) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Kjempekoslig å treffe dere på messa! Litt mere "styr" enn da vi var der ifjor var det for dere (jeg hadde barnefri), men alle fikk vel sånn nesten gjort det de skulle :-))) Jeg surret selvfølglig så lenge at jeg havnet midt i værste fredagsrushet ;-( Tok 35 min å kjøre dit, og nesten TO timer å komme meg hjem..... Ble litt stress for å rekke å bli ferdig til festen, men det gikk sånn nesten akkurat ;-)) Festen var ok, sambo kjente veldig mange, jeg nesten ingen ;-)
Anonym i dag Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Takk for sist det var koselig på messa, litt regn, men pytt hva gjør nå det når man kommer inn og treffer dere koselige damer ;-) Fikk shoppa litt jeg også, litt kø hjem, men rakk hjem før den værste trafikken begynte. Håper vi sees snart igjen, nå er det jo knall vær, vi får møtes ute med barna snart når muligeten byr seg ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå