TurangaLeela Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 sist helg etter jobb, ble jeg kjempekvalm etter å ha spist noen druer og kasta opp. Dagen etter våkna jeg med null energi i kroppen og hadde diare. Jeg pleier å stå tidlig opp hver dag og gjøre noe hele dagen, husarbeid osv..heldigvis var pappen hjemme, jeg lå hele dagen i senga.. Orket ingenting. Den tunge følelsen har kommet og gått hele uka, spes i går, vondt i hodet, hadde kjempemye luft i magen og hatt diare igjen i dag...skal på jobb i dag, gleder meg ikke akuratt.. Er dette omgangsyke? varer det så lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå