Gå til innhold

hva kan dette være?...


Anbefalte innlegg

Skrevet

sist helg etter jobb, ble jeg kjempekvalm etter å ha spist noen druer og kasta opp. Dagen etter våkna jeg med null energi i kroppen og hadde diare. Jeg pleier å stå tidlig opp hver dag og gjøre noe hele dagen, husarbeid osv..heldigvis var pappen hjemme, jeg lå hele dagen i senga..

Orket ingenting. Den tunge følelsen har kommet og gått hele uka, spes i går, vondt i hodet, hadde kjempemye luft i magen og hatt diare igjen i dag...skal på jobb i dag, gleder meg ikke akuratt.. Er dette omgangsyke? varer det så lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...