Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Å det er så hardt å være meg, stakkars meg er alenemor, jeg får ikke tid nok til barna mine, jeg er så sliiiiiiiiiiiiten, jeg har hverken tid eller energi til å holde huset i orden, hvordan skal jeg noensinne møte en mann når jeg alltid er hjemme med barna, jeg fortjener mye mer av statens penger for å sitte på ræva hjemme..! Jeg er så lei sytet deres! Snodig hvordan man ikke får tid til noe når man sitter på dib hele dagen...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Og innlegget ditt her var ikke sytete? Kaste stein i glasshus er gøy ser det ut til......
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 ja tenk om livet var så svart/hvit du.......men jeg er glad jeg ikke er alenemor for det er sikkert hardt nok det..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Sitter ikke i glasshus jeg nei. Jeg er alenemor, er nettopp ferdig med deltidsstudier som jeg har tatt ved siden av jobben og forsørger meg selv, men jeg syter da ikke over det! Jeg er stolt av meg selv jeg! Ja, det har til tider vært hardt og stramt økonomisk og nei, jeg er ikke en overenergisk superkvinne. Jeg var hjemmeværende i to år med den eldste og blir bare så oppgitt over alle som sier at dette er den tøffeste jobben som finnes. De som ikke klarer å holde orden på hus og barn når de er hjemme hele dagen, de er rett og slett late og udugelige! Det hender jeg også driter i husarbeidet og sitter på dib istedet, det er en ærlig sak det. Men jeg prøver ikke å legge skylda for mine problemer over på andre, man gjør valg og prioriteringer hele veien, og de bør man stå for! Livssituasjonen er som den er. Gi deg sjøl et spark i ræva og gjør noe med det, eller hold kjeft!
kyss kokken Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Kunne du ikke bare ha driti i hovedinnlegget, og heller erstattet det med den lengre utredningen du kom med hvor stolt du er over deg selv... Det var jo det du Egentlig ville frem til allikevel. Det er ikke nødvendig å tråkke på andre bare for å freheve seg selv vet du. Det er egentlig ganske smålig.. Litt som når folk kommer med innlegg om hvor tjukke de er, når de egentlig bare vil ha bekreftet at de ikke er det.. Skal du fortelle meg at du er 179 og veier 63 kilo nå?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Hehe, der var vi milevis fra virkeligheten ja. Trening er en ting som har blitt fullstendig nedprioritert. Håpløst vrange folk her, poenget er da selvfølgelig ikke at jeg er så helvetes stolt av meg selv, men at folk må gå ut av offerrollen og ta ansvar for egne liv! Djeeeez *rister oppgitt på hodet*
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Helt enig med deg HI. Det er mange eksperter på ansvarsfraskrivelse med hodet godt stukket ned i sanden her. Du må nok bare venne deg til vrange folk om du planlegger å frekventere her også i fremtiden. Er du ikke en del av den harde kjernen her inne må du bare regne med å få hode hugget av. Gutteklubben grei har ikke noe på denne gjengen her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå