Babyonboard ;-) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Men det er bare bra for da fikk jeg lest gjennom og svart på innlegg uten å bli avbrutt.... hihihihihihi Så nå kan jeg logge av og heller finne på noe i finværet. Sambo oh Jojo sover, var på fest igår... Vel... Jojo var ikke på fest, men skremte vettet av barnevakten ved å illskrike i ettida i natt ;-( Og hun ville ikke sove.... men sitte på kjøkkenbenken å sortere godterier med barnevakten DET var greit... (godterier med papir som hun ikke får altså..) Og hun som er vant til å overnatte på fremmede plasser, blitt passet av andre og i det hele tatt... Første gangen vi har barnevakt her nede, så skjer dette! Hmmmm... Merkelig disse barna ;-)))
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 hehe.jeg er innom en tur da=) er nydelig vær å bli solbrent i.... godt sola kom til flere da. lille jojo er en liten lur frøken,hehe.kan da vel ikke sove når hun har barnevakt kan du skjønne.å sortering er viktig.så at hun måtte "jobbe" skjønner jeg ;o) nyt sola og varmen da =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå