Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har vært å kjøpt vogn i dag.. Hadde egentlig bestemt oss for teutonia spirit, men ble en One Tree Hill urban jungle.... Men er kjempe fornøyd.. er en drøm å trille!! =) (fikk låne tantebarnet mitt til å prøvekjøre vognen med.. )
Marolla Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer med vogn i hus. Du får ta å gjemme den litt bort. Jeg går forbi min hele tiden, og jeg er såååååå verpesjuk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå