Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har vært og sett på TFK joggster Twist. Har veldig lyst på den, men synes det var en stiv pris, 6000 ny, er den verdt det? Vi skal ikke ha flere barn, så ett slikt argument holder ikke;) hehe...
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 dytte litt, skal ikke masa så veldig mye altså, har kanskje vært mye vongspm?
HufseTufsa:) Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 tusen kr avslag nå på barnas hus og på messa:) hvis det hjelper, liten blir den sammen slott og følger med bære sele hihi
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Var på barnas hus nå jeg, men jeg bor i trøndelag, så er ikke sikkert det er avslag her da...
It's all about me Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg iallfall synes den er verdt hver krone. Den er så stabil at den er en drøm å trille uansett underlag.
En_av_hver Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Den er verdt hver eneste krone. Vi skal heller ikke ha fler e barn, men kjøpte den nå fra Babyjungle. Fikk den i slutten av mai og jeg har aldri gått så mye og lange turer jeg. Den er en drøm!!!!! Også blir den jo mye billilger hvis du bestiller den fra babyjungle.... ;-)))
kajak&Daniel Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Hvor mye betalte du alt i alt når du kjøpte den fra babyjungle da??
En_av_hver Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Tror vi betalte 4200 med regntrekk og den største fotposen:-)
Tråle i Trøbbel Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Den er verdt hver en krone! Jeg bestilte også fra babyjungle (kan absolutt anbefales...kjempeservice!)...kom på akkurat 4000 inkl storm/regntrekk, pumpe, frakt, tollgebyr og moms. Har hatt vogna i overkant av en mnd nå og den er rett og slett fantastisk:-). Vil også tro den er lett og selge når barnet er ferdig med vogna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå