Solitude Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 SIMBA Syntes det passet fint sammen med SKYGGE navnet, som vi har gitt til den andre kattungen. Nå er det liv her ja
Butterfly_Flip Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 å når du da roper på katta di, så risikerer du at det kansje kommer 3 andre katter løpende som også heter Simba..
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Synes det var ett fint navn:) Tingeling: finnes det sånn 10 på topp navneliste for katter også? Har aldri hørt ei eneste katte som heter Simba jeg, unntatt den løven i Løvenes Konge da... Den er ihvertfall av Kattefamilien:)
Carnivale Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Tror ikke det er så mye å "risikere" du...katter reagerer på stemmen, ikke på hva du sier.
Butterfly_Flip Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 nei det gjør sikkert ikke det da.. men jeg vet om 3 katter som heter Simba. Selv ville jeg at katta vår skulle hete Sofus, men gubben nekta. Da ble det Asterix
smakk Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Ikke at det skal ha noe å si for navnevalget, men det er enormt mange katter som heter Simba, nettopp pga Løvenes konge. Synes det virker som en katt i hvert kull får det navnet jeg. Akkurat som at "alle" kattene når jeg var liten het Mons eller Lurifaks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå