Butterfly_Flip Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Lillegutt har vært forkjølt for ca. en uke siden. Han er ikke snuette nå lenger. Men har hoster liksom litt. Allmentilstanden er god, og han spiser godt. Men så var det denne hostingen da... Tørr hoste. Kan jeg ta han med meg ut, eller bør han holdes inne? 6 mnd
Sigbeth Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 jeg hadde tatt ham med ut, bare kle godt på (men ikke FOR varmt heller!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå