Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen for noen uker tilbake - da hadde jeg den i to uker ca..første uka var ikke noe særlig - tenkte bare at det var sikkert sånn "innkjøringsfase" også ble det mer uka etter.. men nå har jeg ikke fått den når jeg skulle ha den..måtte slutte på minipille for 2 uker siden fordi jeg reiste bort og glemte de..kan det ha en sammenheng med at jeg ikke har fått den igjen nå?har ikke hatt uten beskyttelse i den perioden..spørsmålet mitt er om det er vanlig at det er litt uregelmessig når man får den igjen etter så lenge uten?fødte for 11mnd siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...