♥♥ M ♥♥ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Her ligger jeg på sofan med laptop på fanget. eneste jeg har gjort til nå er å dusjet og gått en liten tur med hundene. sambo er vekkreist. og gullet hos besteforeldrene. får litt dårlig samvittighet for at jeg sløser vekk dagen. men har tross alt jobbet en full uke, og er godt å slappe av litt da.. er litt trøtt nå og. hehe
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 *rekker opp hånda* har sovet lenge, sittet her, spist, dusjet, sittet her, ordnet meg, prata i moben og sitter her igjen!!!!!! satt på ei vaskemaskin dah... ) slapp av og kos deg du!! man trenger det! ))
mai mammaen til to Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 jeg er ganske slapp i dag og..var på fest i går. snuppen på 1 år har ropt på mamma og pupp i hele natt og morges..men kunne ikke få pupp da..men nå får hun og hun er storfornøyd..hehe.. men blir nok leeeeeeeeeenge til neste fest for meg gitt..orker ikke ha det slik igjen
♥♥ M ♥♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 Vi får vel bare slappe av. hehe. er invitert på fest i kveld kl 8. men vet ikke om jeg vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå