thebasile 82 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 mensen??? Jeg har bare hatt mensen en 4-5 ganger etter at jeg sluttet på p-piller for et år siden! Av den grunn så kjenner jeg ikke min egen kropp nok til å vite at foskjellige plager er tegn på at jeg får mensen. Så jeg lurte på... når man blir øm i brystene før mensen kommer, får man ofte da oxo større pupper?? Tilogmed min samboer bemerket i dag tidlig at puppene mine har blitt større... Jeg har Pcos, og tviler derfor på at jeg kan være gravid. But who knows?? Håper noen kan hjelpe meg her! Mange klemmer
Stor_smil Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Ømme pupper ja, og de kan bli litt større Væskeansamling Oppblåst mage Verk i eggstokkene og nederst i korsryggen Hodepine Kvalme.. noen kan bli veldig kvalm
Mrs. Bouquet Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har også pcos, for min del var symptomene på mensen og graviditet ganske like. Forkjellen var vel at jeg var mer kvalm og det reiv og sleit nederst i magen noen uker når jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå