Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hatt 2 forhold med yngre menn:) Førstemann var 18 år yngre....2 år eldre enn meg. Nestemann var 17 år yngre..... Jeg for min del hadde ingen problemer med å takle det i så måte....var venn med begge to.... Hvorfor jamre å klage seg over allslags ting..... Sjerp dere..... Å ikke klag for at hun har byttet ut den første med den andre fordi det ikke holdt pga alder.... Så løsaktig som ungdommen er nå til dags så er ikke det noe å klage på!!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Okey........................................!?! -opp til ham om han gidder å "skifte bleie" på henne, når alderdommen "tar" henne.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Hvem har sagt at han ikke skal byttes ut før den tid?? Å hva får deg til å tro at det kommer til å skje? Har du tenkt å begynne med bleier når du er 60? eller 70???
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 jaja...hvis hun skal bli en "bruk og kast" kjærring, så er vel det opp til henne. (skikkelig panikk opplegg). Har ikke tenkt å begynne med bleier da, nei...men man vet jo aldri.......Enn du, ser vel gjerne inn i framtiden du......
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hun er vel ikke mer bruk og kast enn man er i andre forhold skulle jeg tro. Siden jeg kjenner henne vet jeg at det ikke er noe panikk opplegg heller. Hva får deg til å tro at forholdet er mindre verdt, at kjærligheten er mndre betydningsfull når det blir aldersforskjell+ (Hvis du mener det da) Som du selv sier....man vet ingenting om fremtiden. Derfor bør den vel ikke hindre deg i å leve?? Gjør det vondt for deg hvis man har en kjæreste som er 20 år yngre/eldre? Det er jo ikke du som skal ha den kjæresten. Skal det bry deg om faren din har en kjæreste som er 20 år yngre enn ham? Det angår jo ikke deg i det hele tatt? Hvis du er så barnslig å fordomsfull at du kutter ut en du er glad i fordi han har en kjæreste som er yngre enn deg sier det jo mer om deg enn far din.....
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Nei er det kjærlighet så er det da ikke noe som er bedre enn det. Mener de fleste av oss ikke er skapt til å leve alene...er det trist da.....!?! jeg tror ikke at et forhold er mindre verdt fordi om det er stor alders forskjell. Kjærliheten styres ikka av alderen. Men det kan jo bli et "problem/hinder" når moren din blir Gammel og han fortsatt er ung. Hvis du skjønner hva jeg mener.......
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Skjønner problemstillingen. Men liker ordtaket: Den tid den sorg:-) Kan hende det ikke blir noen........sorg mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå