Gå til innhold

noen her som kan litt om drømmetyding.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva forskjellige ting betyr ol.?

jeg drømmer mye om å gå i trapper, gå inn i andre rom ol.noen som kan si noe om dette?

litt morro å høre hva det kan være siden jeg har drømt dette så mye i det siste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trapp

Går du oppover en trapp betyr det hell. Går du nedover betyr det uhell.

Trappegelender

Et trappegelender symboliserer irritasjon over penger. Et ødelagt gelender symboliserer problemer.

Rom

Utforsker du et rom i et hus må du prøve å lære noe nytt.

Skrevet

hmm jeg går både opp og ned trapper. er mye frustrert i drømmen. og når det gjelder rom så går jeg inn i nye rom hele tiden utforsker ikke bare går inn og ut leter kansje etter noe.

ikke noe trappegelender. men i kjeller trappen ligger liket av min døde svigermor som døde i vinter så jeg tenker nok at mye har med det å gjøre egentlig.

Skrevet

Død

Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig

Familie

Drømmer du om en stor familie vil alt bedre seg for deg. Det motsatte kan skje hvis familien er ulykkelig. Du må også tenke på dine egne følelser da du så familien fordi en familie kan også bety; kjærlighet, varme, samvær, hyggelig, sjalusi, bitterhet, motsetninger, etc. Du må tyde alle symbolene i drømmen for å få noe fornuftig ut av den.

Søken

Du har mistet en egenskap eller en ting. Du kan også trenge åndelig utvikling.

Skrevet

Frustrasjon

Er du frustrert i en drøm er du også frustrert i virkeligheten. Analyser alle symbolene i drømmen for å finne årsaken, og hva du kan gjøre med det.

Skrevet

det er utrolig vanskelig for en utenforstående å tyde andres drømmer, men jeg kan se et mønster her...

det kan tyde på at du er klar for en forandring, at du kanskje er kommet til en korsvei, og du nå har valget mellom det ene, som kan ende lettere negativt eller det andre som har en positiv utgang....

tror nok du skal åpne deg i det daglige, og prøve å se alle hint som blir sendt din vei, ta lærdom av enhver situasjon du er oppe i, svaret vil komme din vei, så lenge du er oppmerksom.....

Skrevet

det er to drømmer skal prøve å forklare dem for deg.

drøm 1:

jeg kommer hjem til henne i det gamle feriestedet hennes. datteren min er med og jeg tror kansje mannen min er der. jeg vet at hun er dod og blir overasket over at hun er der, hun stresser rundt og snakker om at hun ikke har nokk godteri til skålene.( hun pleide altid å fylle flere skåler rundt om kring med tvist, sette det rundt i huset til gjester ved høytider) hun er frustrert over at det er peil godteri hun har kjøpt og det er ikke nok, jeg prøver å snakke til henne. men får ikke kontakt. hun har slik lys kjole på seg 50 tals kjole. (jeg har aldri sett henne i slikt i virkeligheten) vi er innom et rom hvor vi plutselig er til bake i det gamle huset deres. så går vi ut hun er med og løper fort opp for å snakkemed noen hun er veldig tynn, og vi er plutselig utenfor hennes siste bolig som også var der hun døde. på et tidspungt i drømmen ser hun på meg og sier noe som: du må ta oppvasken. og så løper hun videre inni huset igjenn.

drøm1: har jeg ikke hatt på en stund nå et par uker.

drøm 2:

jeg er i et hus jeg kjenner vet ikke om det er skolen jobben eller noe jeg har god kjenskap til fra en gammel drøm.i kjelleren er det en hel del hyller med gamle ting det er noe der jeg skal hente vi trenger det på kjøknet. jeg åpner døren til trappen men der ligger liket av min døde svigermor. jeg liker ikke dette blir lei meg å redd syntes det er urettferdig at noen har langt henne der. jeg løper opp igjen forsøker å finne den andre veien ned til kjelleren går opp en hag med trapper går inn i romm gråter vil at noen skal fjærne svigermor hun burde ikke ligge i trappen med hodet ned. hun skulle ligge i graven. går igjennom noen rom finner trappen opp mot loftet. går oppinn på loftet går ned igjen går gjennom kjøkknet, og forsøker meg på kjellertrappen igjen men blir like overasket over at svigermor er der, jeg går ned trappen men ombestemmer meg når jeg ser ansiktet til svigermor. og løper opp er veldig frustrert og kjenner hjertebank. sier fra til noen o at de må flytte henne hvis de vil jeg skal hente den tingen i kjelleren. går inn i flere rom går i trapper vet ikke om jeg går opp eller ned. dette gjentar seg jeg kommer ikke ned i kjelleren for jeg tør ikke gå forbi liket av svigermor.

Skrevet

ah! da blir ting litt annerledes...

trappene har nok ikke så stor betydning som du vektla de i utgangspunktet...

her er problemet at du ikke kommer deg ned i kjelleren forbi svigermor for å hente det du må hente...

og i drøm to må du lytte ekstra godt, for hun prøver å fortelle deg noe..

(Sjokolade

Sjokolade er et symbol på god helse.)

Ånd

Snakker du med en ånd du kjenner fra før betyr dette hell. Hør nøye etter hva ånden sier. Er den ukjent er det mulig noen prøver å lure deg.

her er det helt klart at hun prøver å nå gjennom til deg... prøv om du kan analysere drømmen og dra det inn i hvem hun var som person, hvordan du lever i dag-prøv å finne budskapet...

begge drømmene henger sammen...

Søken

Du har mistet en egenskap eller en ting. Du kan også trenge åndelig utvikling.

det kan nok være sånn at med mindre du åpner øynene og lytter til hva din svigermor vil si deg så vil du heller ikke finne den tingen/egenskapen/komme deg videre på din åndelige vei el l...

det hele blir egentlig ganske åpenbart her nå.. :-D

kan du se det selv?

Skrevet

(mente i drøm 1 må du lytte.....)

Skrevet

jeg tror nok egentlig jeg har forstått hva det handler om men syntes det er vanskelig å forstå det hun sa hun sa jeg måtte ta oppvasken og jeg regner med at det ikke er den fysiske oppvasken hun mener og den andre oppvasken jeg ser det kan være kan jeg ikke gjøre noe med. da det gjelder arveoppgjøret og konfliktene rundt det. det eneste jeg kan der er å støtte min mann. og han prøver å gjøreså godt han kan for å ivare ta alles ønsker og prøver å sørge for å bevare kontakten med familien.

ser ikke noen andre oppvasker i næreheten som i oppgjør eller opprydding i ting. men hvis det er det at jeg må få opp øynene så kan det kansje ha noe med meg og mitt indre som jeg kansje ikke ser enda og da må jeg jo finne ut det først. hmm vanskelig dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...