Gå til innhold

Jeg blir snart SPRØ!! ang klengete 2åring.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 2år er så fryktelig mammadalt! Jeg blir snart gal av det:-(

Jeg kan ikke gå på do alene, ikke sitte i sofaen/stolen alene, ikke gå noen plasser i huset uten at hun følger etter meg. Pappa er på jobb mye så det er jo jeg som tar meg mest av henne. Men jeg får jo ikke tid til storesøster uten at minstemor må sitte i fanget mitt!! Stakkars storesøster!!! Akkurat nå sitter hun rett nedenfor stolen min og sutrer fordi hun ikke får sitte på fanget.

Vet at det sikkert bare er en fase som hun må gjennom, men nå er jeg DRITTLEI av denne fasen!!!!!!

Måtte bare få ut noe frustrasjon.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy å høre at ikke alle foreldre her inne alltid har det rosen rødt hihi...nå får jeg vel pepper av mange hihi

Tilbake til deg og innlegget ditt... skjønner deg meget godt, gud så slitsomt sånt kan være, føler med deg.

Skrevet

Velkommen i klubben! Jeg går rundt å føler ett desperat behov for å sprelle med armere og bein uten det henger noen å klenger eller kryper eller øner eller åler inntil meg.

Skrevet

Ikke mye rosenrødt her i huset i dag skal jeg si deg:-)

Skal ha barnevakt i kveld, men kan ikke få levere ungene før kl 18..... Skulle ønske jeg kunne levert minstemor nå!!!!!!

Skrevet

Hehe:-) Nå stiger humøret mitt litt her:-) Godt å vite at det finnes mange medlemmer i "klenge-klubben"...

Skrevet

Hadde jeg enda vært kenguru, da kunne han sittet i den posen på magen og ikke rundt halsen, på armen, mellom beina, på ryggen, som støpt rundt midjen og midt i ansiktet mitt!

Skrevet

Ja, tenk å ha vært kenguru. Da ville jeg ha sydd på glidelås på lomma:-)

Skrevet

deilig å høre at jeg ikke er den eneste som holder på å bli sprø av disse barna! her er pjokken ute en tur med pappan sin, og det er deeeilig!!

men han er utrolig klengete, og jeg føler meg innimellom som ei dårlig mor, når jeg blir grinete og ønsker meg en pause fra hele greia...

Skrevet

Jeg har ihvertfall forstått at ideen om at det var fantastisk å være hjemmeværende mor og bare dulle og dille med det lille snusket døgnet rundt, ikke ligger til meg. Må nok være så ærlig å innrømme at jeg gleder meg til høsten når jeg skal begynne å jobbe og han skal i barnehage. Er sikker på at vi vil ha det mye kjekkere sammen de timene vi da er sammen enn alle de timene vi er sammen nå!

Skrevet

Alle som ønsker å være kenguru: Har dere bæresjal/mei tai? De fungerer nemlig akkurat slik! Eller på ryggen etter hvert som barna blir større. :)

Skrevet

Kanskje vi skulle starte en ny frihetsbevegelse?

Retten til å:

-spise sin egen brødskive uten at noen allerede har spist pålegget

-gå på do uten at noen tegner og forteller underveis hva du skal foreta deg

-se på tv/pcskjerm uten å måtte leke borte-tittei fordi noen sitter på fanget og skal ha hodet mitt foran

-lese en avis uten at noen blar om sidene før du er ferdig

Skrevet

Vår 2-åring er også i klenge-perioden. Slitsomt! Klatrer og kliver, og henger over en av oss - nesten støtt...

Skrevet

Tror alle unger har slike perioder jeg!! Alle mine har ihvertfall vært slik.... og ja! Det var til å bli sprø av! Men det går over!!! Om noen år vil de hverken sitte på fanget eller bli kost på! Da savner man nesten klengeperioden!!! ;=)

Skrevet

Har du prøvd å bære? I sjal, mei tai eller lignende? Min sønn på 21 mnd har noen sånne dager og da hiver jeg han på ryggen og så er han fornøyd som regel:) Er livredder med bæretøy på sånne dger

Skrevet

Jenta mi på 20mnd er også sånn, så du er ikke alene, om det er noen trøst.

Skrevet

Hi,hi, jeg skrev et innlegg på 2-3 år for noen dager siden.

Ja det er til og bli sprø av ;

Jei hjeppe (hjelpe)

Jei komme

Jei hente

Jei rydde

Ja det er ikke en ting hun ikke skal være med på...

Må jo trø hvert eneste steg, for plutselig står hu i veien..

Ja, ja vi får trent tålmodigheten vår. Mitt beste råd er å sette de inn i hva vi gjør så de kan hjelpe litt til. Og håpe på at det snart går over!!!

Skrevet

annie-77: Du glemte: JEI SØØØØØØØØØØL

Har også et eks av rasen her! Men her er det storesøster det går hardt utover om dagen: JEI VÆMEEEEE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...