Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Beklage å mase på dere her inne på 2.trimester... Hører egentlig til inne 1.trim. Men må bare spør dere - jeg er 6uker på vei og har ingen sympomer i det hele tatt! (va litt kvalmen før, men ikke nå). Er det flere her inne som ikke hadde sympomer når de var 6uker på vei? Off..... Blir så bekymret...:-( Håper noen kan svare meg
Tussa og Sofie Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg hadde ingen symptomer, var kanskje litt mer oppblåst i magen enn vanlig, men det kunne man jo ellers vært en periode også. Jeg har egentlig hadde lite symptomer hele veien.... var litt små uggen og litt trøtt men ikke før fra uke 8-9 og til uke 14, nå er jeg 18 uker og har absolutt ingen symptomer igjen. For noen av oss heldige er det slik, men jeg skjønner at du bekymrer deg litt, fordi man forventer å skulle kjenne noe hele tiden. Alt er sikkert helt fint, hvis du ikke har blødd eller noe slikt så kan du nok ta det helt med ro. Er du fryktelig bekymret kan du ta en innvendig UL privat om en uke eller 2 så ser du at står bra til. )
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg hadde ikke symptomer før 6 uker ivertfall.. syns å huske det kom rundt den tiden.. å da snakker jeg om kvalme, hadde nesten ingen andre symptom. Forstår det er lett å tenke slik du gjør, men syns du heller bør ta det med ro å tenke at alle er forskjellige. Er mange gravide som nesten ikke merker noen ting når de er bare 6uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Tusen tusen takk for svar begge to!!!! Det var utrolig godt å lese!! Tror forresten eg har et symptom... Hehe! Begynte å grine da jeg lese svarene deres....Sitter her å tørker tårer nå...Kor tåpelig e det??? Off...Hormonene e jo påplass hvertfall!!!:-) Skal til legen om 2 1/2 uke - da får jeg ul. (hadde en ma i januar da jeg var 11 uker på vei - så er blitt lovet ekstra oppfølging) Igjen... Takk for svar! Det hjalp! Nå skal eg prøve å bare slappe av og vær glad!!;-) HI
07&10&13? Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 jeg hadde ikke noen særlige symtomer i uke 6, men uke 8-11 var det verre:)hehe... da kom kvalen for fult, og trøttheten...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 symptomene var ikke di store i uke 6 her heller, kvalmen var det eneste som begynnte å komme da.. vær gla du ikke har så mange symptomer nå, di kommer tidsnok, ikke alle like velkommen som andre men di kommer skal du se=)
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har hatt lite symptomer hele veien, omtrent ingen kvalme og fin form. Nå er jeg i uke 23 og føler meg faktisk fremdeles ikke så veldig gravid egentlig. Kjenner at babyen sparker innimellom og magen er større. Blir fortere sliten etc og har i perioder hatt halsbrann. Men jeg hadde på en måte trodd at ALT skulle bli så annerledes og at jeg skulle føle meg så veldig.....gravid rett og slett. Er bare glad for å ha det så greit som jeg har det og håper det fortsetter å gå så ukomplisert som det har gjort hittil. Husk på at man hører gjerne mest fra dem som sliter mest og har mange symptomer, og da er det lett å tro at alle har det sånn. Men noen har det helt greit og har lite symptomer også!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Jeg hadde heller ingen symptomer før magen og kynnerne kom i uke 16. Fram til da var det ingenting som tydet på at jeg var gravid.Hehe!Jeg var også en del bekymret selv om både jordmor og lege sa det ikke var noe å bekymre seg for og at jeg bare var heldig!Og de hadde jo rett da;)Såh, jeg tror ikke du har noe å bekymre deg over heller!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Tusen tusen takk for alle svar!!!!!!! Setter utolig pris på at det!!! Nå skal jeg prøve å virkelig slappe av og tenke at jeg faktisk bare er heldige som slipper alle disse symptomene!!! Livet e herlig!!! :-) HI
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 slapp av;) jeg begynte å bli kvalm rundt uke 6-7, vær glad du er i god form så lenge du er det:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 I første svangerskap merket jeg ikke noe til at jeg var gravid før magen begynte vokse,visste at jeg var det altså..
jente-i-magen Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Ingen symptomer så tidlig her heller nei.
miss_p Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er i uke 20 nå og har ingen symptomer i det hele tatt!! Fant ut at jeg var gravid da jeg va i uke 17-18 Så det går så fint så å ikke ha symptomer Jeg kjenner jo liv nå da, det begynte for en uke siden og jeg har vært på ul og alt står fint til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå