Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei å bli fortalt at naboen, venninnen eller svigerinnen til den og den har så mye mindre mage enn meg. Jeg er stolt over magen min ( 20 uker på vei), men blir så irritert når alle har rett til å komentere hvor diger magen er blitt. Jeg har ikke lagt på meg noe nevneverdig så det er bare baby i magen som gir utslag. Får så lyst å hyle! WÆÆÆ

Bør kanskje nevne at svigermor er på besøk og får høre om den digre magen min hele helgen :(

Så god helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, drit i dem, ikke så lett men, kanskje du kan si ifra at alle er ikke like og det og sammenligne mager sier absolutt ingenting om noenting. Rart hvor opptatt folk er av denne magan, de kan passe sine egne saker. Heheh! Neida, hyggelig at folk er opptatt av det og bryr seg, men alt med måte. Man skal være forsiktig, da man aldri vet hvor "sårbar" mottakeren er for tiden ifht både kroppsendringer osv.....

Du er sikkert kjempefin og ikke la noen ta fra deg gleden med magen din!!!

Skrevet

uff, forstår godt hva du snakker om. Skikkelig kjedelig å høre fra alle å en hver hvordan magen ser ut. Tidligere kommenterte de fleste at magen min var så liten, men det kunne jo faktisk ha mye med hvilke klær jeg hadde på meg også da.. man ser jo ikke akkurat like godt magen under en stor genser så man gjør i en tettsittende topp.

Andre igjen synes magen er stor i forhold til hvor langt jeg er på vei. håpløst.. nå er jeg 25 uker. Før tok jeg meg faktisk litt nær av det å begynte å lure på om noe ikke var som det skulle osv, men nå bryr jeg meg ikke lenger. Alle er jo forskjellige. De som har barn selv burde i vertfall tenke over det.

Vær stolt av magen din du:) God helg:)

Skrevet

Skjønner deg GODT! Holder på å bli GAL av det samme. Det er frekt og irriterende! Selv er jeg i uke 23 og har bare gått opp noen få kg. Jeg tror grunnen til alle kommentarene er at jeg er veldig liten og spinkel og har vært kjempetynn hele livet. Dermed er det nok en kjempeforandring for folk å se meg med mage nå. Men MÅ de kommentere det HELE tiden....? På jobben hagler det med kommentarer om både det ene og det andre, kosthold, vekt, om at graviditet ikke er en sykdom og hvor lenge hver av de andre (damer på 45-60 stort sett) jobbet da de var gravide. Noen ganger får jeg lyst til å være slem og svare tilbake noe sånt som f.eks: "Ja, jeg vet at dere ALLE SAMMEN var i 150% stilling og løftet tungt hver eneste dag helt til dere passerte uke 70, MINST! Og jeg driter i at dere kjenner en som revna helt opp til korsryggen! Og jeg blåser i at dere tror at ungen min kommer til å bli over 7 kg fordi jeg av og til drikker et glass saft til lunsjen. Og forresten så er jeg klar over at jeg har større mage enn jeg pleier akkurat nå, men min mage blir tross alt borte igjen om 4 mnd, hva med DIN?"

Jeg sier ikke disse tingene høyt, for all del. Men faktisk er det godt å tenke dem av og til når jeg er sint. Bare sitte og tenke ut frekke svar tilbake og humre litt for seg selv! Da er det i allefall lettere å bli ferdig med det etterpå og tenke at dette er mitt svangerskap, min kropp og min baby og jeg kommer til å klare dette FINT! Og det gjør du også! Lykke til og nyt tiden med ditt ufødte barn i magen. Legg på deg akkurat så mye som det er naturlig for deg, ta i mot gode råd og BLÅS en lang strek i de rådene du ikke liker! Ha en flott helg og strutt med gravid-magen din i sola!

Skrevet

Jeg synes dere er heldige som har en synlig gravide mage. Her er det ingen som tror jeg er 5 og en halv måned på vei, da får de helt hakeslepp...

Skrevet

Ja, stolt skal du jammen fortsette å være! Pussig hvordan folk tar seg retten til å kommentere vekt og størrelse når man er gravid.

Ja til gravide mager i alle størrelser og fasonger!

Skrevet

åhh jeg føler så med deg..sånn hadde jeg det i 1 svangerskap..alle sammen herregud før en stor mage du har.... eller du kommer til og bli kjempe stor før ditt svangerskap er over...men der tok de feil..ble ikke så stor syns jeg selv....hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...