Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 .....og klär forövrig. Er i svangerskapsuke 14 og er annengangs og må nok innse at de vanlige olabuksene ikke passer lenger! Men, hvor finner jeg noe fint som passer til min gravide mage!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Ingen som kan hjelpe meg? Skal nemlig på shopping når gullungen våkner om en times tid! Er ganske så klassisk i klärne og er på utkikk etter noen fine olabukser, noen fine skjört og slike "skjortetunikaer" (ikke de som ser ut som korte kjoler, men de som ser ut som skjorter)! Kom igjen jenter, det er sikkert mange som allerede har handlet mammaklär!
fairy Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Lindex har noen fine mammabukser. Begynner å bli upraktiske for meg nå (31+2), men jeg kjøpte der når jeg var i uke 18 ca. Ellers kan det jo hende du finner noe på H&M. Tights og en tunika er et godt alternativ til bukser, går mye i det for tida, mye mer behagelig!
fairy Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Det er forresten salg på mammatøy på www.hm.com Kanskje du finner noe der?
Raych Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg synes Polarn O. Pyret har noen fine bukser. Har også funnet fine på H&M:)
*RutIetutt* Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Mama-Lisious har kjempefine klær, spesielt bukser. Kjøpte meg verdens fineste gravide-jeans der for noen mnd siden. Mørk tretch jeans som er smal i bena. Kostet bare 299,- Ellers syns jeg faktisk H&M har mye fint mamma-tøy.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Signerer Rutletutt sitt innlegg. Mamalicious har veldig fine bukser!! Elles har eg bukser frå H&M - dei er heilt greie, synes H&M har mykje fint
spirenr 2 er gutt! Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Hvor bor du? På Bryne har de en kjempebra butikk - mamma og mini heter den og ligger i Storgaten. Klær til graivde, ammende og babyer. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå