Gå til innhold

3 dager til termin og fødeangst!! :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg blir skikkelig redd ved å tenke på hva jeg skal igjennom snart, bare jeg får en "sterk" kynner så blir jeg helt satt ut...

*jeg vil ikke!!!*

er så redd for alt som kan skje og ikke skje....

mest er vel pga at at med snuppa så hadde jeg en veldig langrtukken fødsel som varte og med litt komplikasjoner (alt gikk bra med både meg og snuppa)...

er vel dette som sitter i, som ikke vil gi helt slipp!??

vet at de sier at fødsel nr.2 er lettere enn nr,1, men klarer ikke å tro helt på det...

jeg vil ha den lille babyen min i armene min nå, men så var det tanken på at han må jo komme ut og... :o/

håper sevlsagt på føde vaginalt, men samtidig så "skremmer" det litt meg og... huff...

vet at alt er jo "glemt" med en gang den skjønne lille ligger på brystet!

er det vanlig å tenke litt slik eller er det jeg som har blitt helt "sprø" her!??

håper jeg slipper å gå over, for jo mer vil jeg nok tenke på det...

noen som har noen beroligende ord å si meg eller en fin fødsel historie fra nr.2!? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heeelt normal ;) Tenker sånt av og til jeg oxo, jeg har 19 dager til termin, men fødte 20 dager før tiden sist, så føler ting kan skje hva tid som helst....

men de aller fleste sier jo 2 gang er litt raskere, hun på journalskrivingen og sa det til meg, uansett om det stemmer el ikke, håper vi det....lå selv leeenge sist gang å håper virkelig på en raskere fødsel denne gangen!!!

Det går nok så fint skal du se :) !!!

Får tenke på alt det andre kjekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...