våken_om_natta Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Er hun ille? Hadde blitt glad om svigermor stakk innom jeg da...
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 hehe...min mamma kommer i morra, og sambo er fortvila:) Heldigvis kommer ikke svigermor hit!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Neida, hun er ikke veldig ille, men hun har liksom fasiten på alt som har med barn å gjøre... ;-) "Sånn er det, og sånn er det..." Jeg har da to unger, og er ikke helt tapt bak en vogn. Jaja, de reiser i morgen.
Honningmelon Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hehe, svigermor tør ikke si slik til meg hun:) Men, min mor gjør det. Hun sier: vi har da tross alt hatt barn vi og! Barn vil da si meg... er enebarn, og det er snart 25 år siden:) OG vi gjør ting på vår måte prøver jeg å si. Hold ut:)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Takker ;-) Ja, jeg sa i går at eldstemann fremdeles av og til sover på dagen i barnehagen. Han er 2,5 år. Hun var "helt sjokkert"... Det var da ingen unger som sov på dagen etter at de var 2 år?!? Neivel, da så... ;-)
Diadora31 Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 he he Nesten alle 2,5 åringer jeg kjenner, og det er mange, sover på dagen. Min på 2,6 år er ikke klar til å slutte iallefall... he he
♥Snulder Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Kunsten er å lytte til det hun sier og gjøre det man vil uannsett ;=)
imsdal med julesmak Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Akkurat det der opplegget med soving har jeg gående med min svigermor også. Mannen min er enebarn og ett par og tredeve år gammel (ergo er det noen år siden de hadde små) og da han var 1,5-2 år gammel hadde hun sluttet å la han sove på dagen. Dvs. han hadde gjemt seg vekk alle mulige steder i huset for å få sove, mens hun hadde gått rundt og vekket ham, for sove skulle han ikke for da våknet han så tidlig. Nå begynner lillegutt å nærme seg 2 og våkner grytidlig og hun er ivrig etter å slutte med blunden hans, men jeg står heller opp halv 6 enn å skulle tvinge en liten gutt, som har behov for søvn, til å være våken hele dagen. I tillegg er hun hysterisk overbeskyttende slik at hun har prestert å gjøre ham dårligere til å gå i trapper. Da han var ett år var han kjempe flink og har gått super bra i trapper, men nå plutselig er han blitt kjempe redd og står og roper for å få holde i hånda (og han har aldri ramlet el.l.) Men hun er livende redd bare han snurrer rundt på stuegulvet så han blir svimmel, og jeg vet de har drevet og gått en del i trapp hos dem i det siste så jeg regner med det er derfra det kommer. Kan ikke si jeg ser frem til å bo i kjelleren til svigers i ett halvt år nei... Hun blir så lei seg hvis han gråter at hun får tårer i øynene og må bestikke ham for å slutte, men jeg kan jo ikke unngå at en trassig to åring skal la være å gråte i ett halvt år! Og hun hører ikke forskjell på trassgråt og sinne gråt. I det siste er hun også blitt påpasselig med å opplyse om alt han gjør sammen med meg (rampestreker/trass etc.) som aldri forekommer når det bare er de to sammen. Kjempe kjekt for en sliten og deppa hjemmeværende mamma det. Heldigvis skal jeg jobbe og han i barnehagen til høsten! Puuh det var dagens svigermorsukk fra meg, lykke til med besøket av din!
♥ DAME Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Huff, slitsomt å ikke gå helt overens med svigers. Jeg likte ikke eks svigermor, men eks svigerfar var kuul, og eksen likte ikke mine foreldre. Men min nye sambo liker mine og jeg hans ) Heldigvis for det )
Butterfly_Flip Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 svigers er heldigvis ikke sånn lenger... Litt er hun da.. Hun mente blandt annet at det ikke gjorde noen ting om de sov på magen.. hmmm. De minste barna må få sove så lenge de selv vil mener da jeg... Søvn avler søvn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå