Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Er det noen andre som har komt like langt? Lurer litt på hvilke symptomer dere har jeg... Jeg har vært kvalmen - men ikke nå mer (komme avogtil en liten snev av kvalme snikende - men går like fort vekk igjen) Utenom det kjenner jeg at ting skjer i magen - mensmurringer/stikkninger/ubehag.... Kjenner kanskje at brystene er litt tunge(vist jeg kjenner godt etter;-), men de er ikke blitt ømme enda. Humørsvingninger - det skal eg love dere at eg har!!! Til kjærestens store fortvilelse!!!hehe!
kariuss Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 He he he.. Jeg er rundt 6 uker tror jeg, litt usikker for ble bare surr med termin hos legen sist, så finner nok ut av det skikkelig i slutten av mnd. Jeg har ikke no kvalme i det hele tatt og ikke hatt noe heller, men ømme bryster har jeg hatt helt fra første stund. Merker litt stikkninger i magen, men ikke irriterende liksom.. Men ja humørsvingningene er der!! skjønner ikke at det går an jeg ass! blir helt satt ut og flau over meg selv jeg av at jeg blir sur for teite ting!! huff....typen min sier han tror det blir verre!!! kan vel ikke bli verre enn nå vel? hehe
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er 6 uker på mandag og kjenner meg helt igjen på din beskrivelse. Kvalme som kommer og går, men ikke sterk kvalme-Bare liksom veldig mett, som om du har spist en stooor middag. On kvelden er jeg ganske så fin:-) Litt øm i brystene hvis jeg kjenner på de, men det gjør ikke vondt når jeg har de i BH. Men, trøtt er jeg!!! Kjeeeempe trøtt!!! Men, så er det trist vær ute om dagen og da. Så jeg vet ikke jeg... Tror vi kan vente oss mer "føling med graviditeten" i 7-8 uke?! Men jeg er gravid for første gang, og aner ikke... Gleder meg:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er og 6uker på vei - har ingen symptomer! Tror bare vi skal være glade for det!
Bohema77 Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er 7 uker. Hatt sterke menssmerter over 2 uker som nå har gitt seg, tror jeg.Ømme bryster og nå er jeg begynt å bli kvalm. Ikke oppkastkvalm, bare uggen. Selektiv i matveien og det er mye mat som lukter vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå