stinelin81-3 smågull Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Etter 7 år sammen er sex fortsatt et ømt tema. JEG synes at sexen er fantastisk bra og er kjempefornøyd... men han synes selv at han ikke presterer, at han ikke klarer å slappe av. Han mener at jeg forandrer personlighet så mye under sex at det skremmer han. Samtidig hvis jeg prøver å tone det ned litt så får jeg høre at jeg er "kald" og ikke "med" ...*sukk* .. De få gangene han også koser seg så kan han aldri sette fingeren på hva det var vi gjorde riktig denne gangen....Jeg skulle ønske at han kunne ta det til seg når jeg forteller hvor flink og fantastisk han er ( for sexen er det ikke noe i veien med:) ) !! Men ingenting jeg sier hjelper. Jeg vil bare ha et normalt og godt sexliv!!!! arrrggg!! Hvordan får jeg han til å få bedre selvtillit på dette området?? Jeg føler at jeg gjør alt allerede... men det kan jo hende at jeg har glemt noe:)
galeganiN Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Hm. Vi menn kan vel være litt vanskelige innemellom vi også vel? Dersom flisa snudde og jeg hadde hatt dette problemet med min kjære, så tror jeg at jeg ville sagt at jeg synes du er flott og flink på alle måter. Jeg må få lov å elske som jeg føler for, lik som du gjør det. Fortell meg hva som er bra og hva som er dårlig, ikke bare det ene. Dersom problemene er så enorme at du ikke vil ha sex med meg, så får vi snakke om andre løsninger. Slutt å klag og gjør noe med det.
stinelin81-3 smågull Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Ja hadde jeg kunnet si sånne ting så.... Men min mann er forferdelig sart og tåler svært lite når det gjelder dette temaet*blæ* Nå har det gått ihvertfall fire uker siden sist det ble noe på oss.. spenningen er til å ta og føle på. Blir små gal av dette her!!! ¨
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå