Gå til innhold

Dette er fotsatt et problem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

'etter 7 år sammen er sex fortsatt et ømt tema. JEG synes at sexen er fantastisk bra og er kjempefornøyd... men han synes selv at han ikke presterer, at han ikke klarer å slappe av. Han mener at jeg forandrer personlighet så mye under sex at det skremmer han. Samtidig hvis jeg prøver å tone det ned litt så får jeg høre at jeg er "kald" og ikke "med" ...*sukk* .. De få gangene han også koser seg så kan han aldri sette fingeren på hva det var vi gjorde riktig denne gangen....Jeg skulle ønske at han kunne ta det til seg når jeg forteller hvor flink og fantastisk han er ( for sexen er det ikke noe i veien med:) ) !! Men ingenting jeg sier hjelper. Jeg vil bare ha et normalt og godt sexliv!!!! arrrggg!!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

d e nok ikke noe du kan gjøre for å endre dette... han har et problem, og ville mest sannsynlig hatt d samme problemet uansett type kvinne han hadde sex med. hvis d skal skje noen endring her, e han nødt til å ta tak i problemet der d ligger, hos han.. kanskje ville d hjelpe å snakke med en sexolog. han sliter med egen seksualitet, det er ikke deg d er noe galt med, ei heller dere sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...