Gå til innhold

Jeg er redd her jeg sitter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par mnd siden la jeg ut en boligannonse på text tv. En stund etterpå får jeg en mld fra en hvor det står om han kan spørre meg om noe. Jeg sier ja fordi jeg tror det er noe om en leilighet...så får jeg mld tilbake om jeg har lyst til å bli kjent med en 27 år gammel mann fra vogsbygd. Jeg er dum å svarer han for å tulle med han, for så å vise han hvor patetisk han er. Jeg stopper etter å ha svart to usanne mld til han.

Men allikevel sender han opptil 20 mld etter jeg har sluttet å svare han. en kamerat av meg får vite dette at han aldri stopper, så han sender en advarsel til han. om han ikke slutter å skrive så anmelder kameraten min han. så hører jeg ingenting fra han på en stund. Men så her om dagen får jeg samme mld. hei det er trond her, jeg lurte på om jeg kunne få lov til å spørre deg om noe? Denne mld ignorerer jeg å bare ler av hvor patetisk han er.

I natt så ringer telefonen min i 4 tiden...det er en anonym ringer. Jeg tar denne telefonen fordi min farmor ringer med skjult, så jeg trodde det var henne. men det var det ikke...jeg hører bare noe rasling, blir redd og legger på. Så ringer samme igjen, denne tar jeg ikke og skrur av telefonen. I dag skrudde jeg på telefonen igjen å han har lagt igjen beskjed på svareren min. På den svareren er det det samme...rasling..om det ernoe pusting og pesing vet jeg ikke. Jeg kan heller ikek si med sikkerhet at det er samme person med de mld.

Hva skal jeg gjøre? er det nok til å ringe politiet for å få det sjekket ut?

Han kan forhåpentligvis ikke finne meg og min datter...jeg har noe som heter fri familie og er registrert på mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han fortsetter kontakter du politiet, så tar de seg en snakk med han. Det burde få han til å slutte.

Skrevet

helt enig med deg jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...