Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal lage den berømte :-) kvikklunsjkaka i dag, siden vår datter skal døpes i morgen. I alle oppskriftene jeg finner står det ikke i dl eller gram, men i antall kopper... 2 kopper sukker osv. I mitt skap har koppene forskjellig str. Skal jeg da bruke de minste keffekoppene eller et krus som rommer ca 150 m...?

 

Hilsen ei som ikke baker så ofte... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en midt i mellom str. Husk å bruk samme type kopp til alt :)

Skrevet

det kommer jo an på hvor stor kake du vil ha. så lenge du bruker samme kopp hele tida vil jo kaka bli riktig uansett.. tror kanskje jeg ville brukt kruset, men ikke fylt det helt fult..

Skrevet

Når jeg baker den pleier jeg bruke krus som rommer litt under 2 dl. Da blir det en passelig stor skuffkake.

Skrevet

ok, takk for tips :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...