*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har så langt holdt meg unna BiM jeg... Så mye drittkasting og negativitet på 1.trim... Sist jeg var gravid var det så koselig her inne.... Kanskje litt naivt å tro siden de som har vært på 1.trim med meg vel skal over hit samtidig som meg men..... Håper det er hyggeligere her. Lyst å henge på BiM resten av svangerskapet. Sniker meg inn litt for tidlig da, men på mandag hører jeg til her på "ordentlig"
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har aldri vært på 1. trimester siden....fordi jeg "oppdaget" BiM når jeg var i 2. trimmester. Har ikke opplevd den store kranglingen her, men merker en generell stemning i flere av debattene. Er vel bare å innse at vi ikke kan bli enige om alt...og hvorfor skal vi?? hehe...Jeg er her mest for å hente litt råd og sånn fordi jeg er førstegangsfødende og veeeeeeldig mye jeg lurer på)
Yarn Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Krangling må være "lov", men drittkasting klarer vi oss uten. Og jeg syns i grunnen det er ganske OK på 2. trimester:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 velkommen inn hit=) har selv vært på 1. trimester men føler at jeg trives bedre inne her, mindre drittslenging fra anonyme, mindre prat om aborter å slikt, og holdningen her er mye bedre, synes jeg=)
mmao Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Det er litt aritg...for sånn følte jeg det også. Går nå i uke 26 og har ikke vært her siden uke 9. Opplevde at det bare var elendighet på 1.trimester BIM. Kun snakk om aborter og elendighet...ble reint redd selv jeg. Men jeg kan fortelle at jeg har til nå hatt et symptom/smertefritt svangerskap, skulle nesten tro kroppen min var skapt til dette...he he. Nå har jeg to symptom...magen vokser og og det er fult liv der inne. Moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå