bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 våknet kl 5 i dag tidlig. irriterende. sitter bare å venter på at butikken skal åpne så jeg kan handle. hva er deres planer for dagen da?
4barns mor Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er våken ) Skal handle siste rest før jeg reiser og så skal jeg pakke det jeg skal ha med meg i morgen.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 skal du ut og reise?
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Sønnen min og jeg har vært våken i over i t... Skulle gjerne sove litt lenger ja...
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 hvordan går det med svangerskapet da bobobaby? er alt vel?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 jada her går det bra. bare 8,5 uker igjen nå. tiden flyr. og du og bebisen har det bra?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2007 ja det stemmer, var du som hadde fått tur gjennom se og hør? god tur, må kose deg masse. må få høre hvordan du hadde det. har alltid hatt lyst til å reise til island selv
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 tiden flyr ja, helt vilt.. vi har det kjempebra, hun og pappaen sover mens jeg er oppe med migrene :-( 8,5 uker er ikke lenge da, du får kose deg med magen ) jeg savner den litt, hehe
4barns mor Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Gjett om vi skal ha det. ) Gleder meg masse til denne turen.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2007 det er godt å høre. synd med migrene da. ja gjett om jeg koser meg. elsker magen. har lyst til å beholde den jeg. men med baby inni selfølgelig. men gleder meg vilt til lucas kommer ut da.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Jepp jepp, våken her jeg også! :D:D Idag så blir det FORHÅPENTLIGVIS Tusenfryd!! :D:D Weeeeheeee!!! :D:D
fox`y Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Hær er vi oppe tili..ferdi dusjet og årnet..kan bli en lang dag,men men må no finne på noe jeg og lillemann på 22 mnd mens sambo er på sjøen.... ha en super dag jenter:O)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2007 min sambo er også på sjøen. og så fikk jeg en stygg uvane da han reiste, jeg våkner aaaaltfor tidlig. så dagene blir kjempelange. og med bekkenløsning er det ikke så mye jeg kan finne på heller. så i dag får jeg besøk av mamma og min søster. holder på å bake boller nå. det blir koselig
fox`y Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 ja d blir noen lange dager ja.. har bl selv jeg så d begynner å bli tungt å springe etter en på 22 mnd..menmen må man så må man hehe.er 34+6 på vei så er ikke allt for lenge igjen . skal no kose oss ut i go været i dag og gå en liten tur kansje... kos deg me boller da:O)hørtes veldig godt ut....
EnLitenPrins Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 juppjup hadde planer omå såååååve lenge i dag...Men så kom ei veninde å vekte meg kl9...Å nå får jeg ikke såve lenger.. Men skal på elkjøp å lurer på å ta meg en tur på tivoli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå