Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 syns det er sa j.......vemmelig nar folk gar i detaljer om utflod og klumper og fage og fy fa....sa ekkelt!
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 det verste er at det er ingen som her som har forutsetning for å ane "hva det kan bety", heller.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Det står som regel i overskriften hvis det er et ekkelt innlegg Og på noen få forum er det viktig å få svar på såkalt ekle spørsmål... Men er enig i at man trenger kanskje ikke å sitte og lese mens man spiser middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå