Sassy. Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Syns det er så mye morsomt og tankevekkende sitater :-) Dele ?
Sassy. Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2007 Selv femtrinns-raketter og kjernefysikk blir puslingers puslespill når det nyfødte barn med et eneste blikk beviser at Gud er til. André Bjerke Mange menn ønsker at de var sterke nok til å rive en telefonkatalog i to - særlig hvis de har en tenåringsdatter. Guy Bombardo I det øyeblikk du får barn selv, tilgir du dine foreldre alt. Susan Hill Det lønner seg ikke å stikke hodet inn døren for å se om barnet ditt sover. Det sov. Faith Hines En fordel med å vente barn, er at man vet hvor man har det. Yvonne Lombard
Sassy. Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Morsomme oversettelser : "Oh no! Bonedaddy is coming! "Å heisann, hoppsann! Her kommer Knokkelpappa!" "Yippie-kay-yay, motherfucker! Hipp hurra, kølle! " "I'll be right behind you, wathcing your back. Jeg står rett bak deg og kikker på ryggen din. " "- Don't be embarrassed if your dick gets hard. - Ikke være flau om du digger gitarspillet. " "It's not a motorcycle ..., it's a chopper." "Det er ikke en motorsykkel ..., det er et helikopter." ".. make up sex .." ".. sminkesex .." I need a man with steel in his balls! (Scarface) – Jeg trenger en mann med stå! Oh my God, there’s nothing left! (Independence day) – Herregud, det er ingenting til venstre!
moo Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Babies will wean and someday they will sleep through the night. This high maintenance stage of nighttime parenting will pass. The time in your arms, at your breast, and in your bed is a relatively short while in the life of a baby, yet the memories of love and availability last forever. Dr William Sears
så var vi 4 Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Tiden har forandret oss - men ført oss nærmere hverandre. Mor og barn - venner for livet
prekæs Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Snille jenter kommer til himmelen. De "slemme" kommer så langt de vil. Mae West.
Tommage♀♂ Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Klag ikke under stjernene over mangel på lyse punkter i dit liv Som insektets stikk i muslingen avler fornærmelser kun perler i mitt hjerte Var det Wergeland tro?
Korse76♥ Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå