husmusa Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Føler meg som en manisk depressiv person som har manisk fase om dagen. Er oppe på natta ( ikke hele) " Skal ordne opp i alt og lære alt" Bør jeg være bekymret- Er seriøst litt engstelig
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Nei det tror jeg egentlig ikke du er. Jeg er sånn som deg om dagen "har så mye å gjøre" så blir jo aldri til at jeg sover. slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå