Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Åh, så sinna jeg er nå!!! I dag har jeg vært KJEMPEFLINK med husarbeid, jeg har rydda, vasket badet, støvsugd og vasket gulver og trapp. Noe man fort kan bli litt sliten av når man er i 32 uke og ser ut som en liten hval... Så får vi uanmeldt besøk fra noen bekjente, som har med seg guttungen sin på 2,5 år. Og en liter med is, som jeg da regner med at jeg skal servere, ikke sant? Tror du ikke ungen veiver denne isen rundt omkring med skjea, og kliner ned både sofaen og stuebordet, i tillegg til å løpe inn og ut så hele 1 etg er FULL AV SAND!!! Tror dere at de gidder å ta fra soppen både is og sko? Neeeeida, bare tørker av henda hans (ikke sofaen eller bordet) og gir ham mere is! SVARTE F..., tror dem ikke at jeg har noe annet å gjøre enn å fly rundt og vaske eller? Så i morgen må jeg støvsuge og vaske. Igjen... GRRRRRR!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Er vel ikke stesøstra mi du har hatt besøk av vel??? Hun er slik... ekle ungen hennes løper rundt med is og søler til over alt og gidder ikke rydde opp etter seg eller han. Men jeg hadde klikka syyykt jeg assa... Må jo kunne i det minste be om en mopp, så hun kan vaske det værste. Når ungen er så møkkere og griser såååå jævlig så er det vanlig folkeskikk at en vasker å rydder etter barnet sitt.
PintSizedDictator Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Oida...blir nesten litt sinna på dine vegne eg. Det e da vanlig folkeskikk å ikke komme å grise ned huset til folk, uansett om det e nyvasket eller ei. Min datter må alltid rydde etter seg når vi har vært på besøk, skoene går av i gangen og e hun skitten vasker eg hender og ansikt før hun "slippes løs"... Hadde aldri i verden funnet meg i noe annet fra andres barn i mitt hjem heller, så hvorfor skulle det være annerledes med min egen unge?!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 hadde spurt drittungen om han ville bade på balkongen eller noe.. da hadde moren reagert på èn eller annen måte, og du kunne forklart det med at han da slapp å søle til bilen deres etterpå. noen mødre er bare såå blinde for sine egne så jeg støtter deg også om du hadde helt sanda oppi isboksen mens de så på
Solskinnsjenta Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Greit nok at det blir en del søl og mas med unger i den alderen (de tiltrekker seg skit og støv...) men foreldrene burde hatt vett til å bli flau over ungens oppførsel og tilby seg å rydde opp etter barnet. Ikke alle som liker is og sand i sofaen... Skjønner GODT at du ble sinna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå