Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man ser kjønnet skikkelig klart på en 3D-ultralyd hvis babyen vil vise tissen? hehe... eller ser man det ikke så veldig klart? noen som har fått vite FEIL kjønn på 3D? skal i neste uke og er så spent på om Anniken "fremdeles" er jente =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så det iallefall skikkelig klart! Fikk bilde av 2 stk. testikler og en tiss som sto rett opp, så det var ikke noe tvil her iallefall;-) Kommer det ut ei jente nå, er ho iallefall ikke min, hehe..

Skrevet

Hei på deg!

Da vi var på 3D ul sa gyn at når man først ser kjønn på 3D er det 100% sikkert. Så vi skal helt sikkert ha ei jente :)

Skrevet

Lykke til på 3d UL Sauen....

Skrevet

hvor langt burde man være på vei for å gå på 3d ultralyd?

Skrevet

26 uker Nikoline!

Vi så heeelt tydelig at det var en jente når vi var på 3d i uke 27. Så en strek uten antydning til noe annet:) Var veldig lett å se at det var en liten jente!

Skrevet

Du skal i Bergen også, eller? Jeg var der for noen uker siden - var helt fantastisk! Men legen så bare etter kjønn da hun brukte 2d-ul - før hun skrudde over til 3d. Men lillesnuppa lå med rumpa i været og bena trukket oppunder seg, så vi fikk et godt innblikk mellom bena hennes;o) Så veldig tydelig at det var en liten "kaffebønne" der, ja;o) Kan jo være hun hadde sett etter i 3d om vi hadde spurt, men det var så tydelig på 2d at det føltes ikke vits i... Var 29 uker da jeg var der. Var på KK på oppfølgingsul et par dager før og jm så fremdeles en jente da også - så etter 3 ul`er som tydelig viste jente (kjønnslepper) så har jeg gitt bort alle gutteklærne etter Tobias og satser på rosa:o)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...