Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 folk må starte tråder om abort, avbryte dersom ungen har downs her inne. Synes dette er veldig interessante temaer, men ikke at de hører hjemme her hvor folk ofte "tar helt av" når de blir motsagt. Det er jo alvorlige temaer en aldri blir enig om, og som ingen andre uansett kan avgjøre enn den det gjelder... Og ja, jeg kan selvfølgelig drite i å lese de hvis det er plagsomt for meg...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Helt enig!!!! Altfor alvorlige (og interessante!) temaer til å "ødelegges" her inne......
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 det "ødelegges" ikke... det diskuteres! og det kan vel diskuteres her-akkurat som alle andre plasser?! og ja, du kan jo la være å lese de. personlig synes jeg det er greit at ting blir satt litt i "perspektiv"
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Enig med HI, dette er ikke stedet for en konstruktiv diskusjon. Her slenger jo folk ut edder og gale kun for å provosere... Det er jo det som er mange av de anonyme sin sport her inne... Kan være lett å gå i fella dems også når man diskuterer og legger frem meninger rundt temaer man virkelig bryr seg om.
Ikkelektuell Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hensikten med en diskusjon er ikke å bli enig med noen, men å lufte synspunkter og få andres input og evt argumentere mot disse. Hvis noen foretrekker å gjøre det på krangle, hvor tonen er mer direkte enn på fora hvor folk må bruke nick, så betyr ikke det at temaet som blir diskutert blir "ødelagt", som noen påstår her. Det enkleste for dere vil nok være å ikke engasjere dere i det som blir sagt om disse temaene, og hvorfor det sies. Det vil spare dere en del frustrasjon. Dette er nemlig kranglesiden, og her krangles det. Jeg for min del skjønner ikke hvorfor folk må starte tråder om andre folks tråder.
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Forstår HI. Er ikke lov å ønske seg et friskt barn, ei heller bli lei seg for et sykt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Det er INGENTING som bli diskutert 100% konstruktivt her inne (derfor det heter kranglesiden....) Egentlig ganske irriterende når man legger ut en diskusjon der man forventer litt forskjellige svar og så svarer folk "å din dritt, idiothue" etc. Skikkelig voksent!! NOT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå