Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Nå er jeg hjemme med gullet mitt=) Fødselen var alt for rask, og tøff. Skal legge ut fødselshistorie i morgen om jeg får anledning Halvor ble altså født 28.05.07 kl 21.16 =) Takker og bukker for alle hilsner og gode tanker her inne! Sender masse fødestøv til de som ikke har født enda
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 å heldige du som har gullet ditt hos deg nå) gratulerer med halvor:))) jeg og du hadde termin samme dagen vi vettu!!! jeg suger til meg fødestøvet du sender nå))))))) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ gleder meg til å¨høre historien din- hvordan er formen nå da?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Håper du kommer i gang snart =) Joda, mistet en del blod, så jeg har blodprosent på 8,2... så må ta jern og c-vitaminer to ganger om dagen =) Skal legge inn historien i morgen når jeg får tid
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer så mye Trine! Gleder meg til å lese om fødselen din. Kos deg med lille gutten din:)
Alba44 Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer så masse med vesle Halvor!!! )) Vi fulgte spent med deg på mandagen vettu, og ble overrasket over hvor raskt det skjedde. Kos dere hjemme!!!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Hei Alba =) Vi ble rimelig sjokkerte selv. Skal prøve og knote ned fødselshistorien før fotballkampen i kveld
oktoberjentene;) Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer så mye Trine ;o) Kos deg masse med lille Halvor da....
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer masse Trine!!! har akkurat kommet hjem fra barsel med en liten prinsesse selv:-) Håper at du koser deg like mye som meg med ditt lille nurk:-))))
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Spent på historien din nå Trine Personlig syns jeg jo nesten ikke det kan bli raskt nok *hehe* Men, du kommer deg igjen, og vær glad du slapp å gå i 12-14 timer og slite deg ut. Tror det hadde vært like ille... Vi snakkes etterhvert, kos deg nå!!! *klem*
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 gratulere så kjempe masse trine!!! kose dere masse masse for babytiden flyr!!! ) litt snurt dah, jeg hadde jo termin 2-3dager før deg... hehe.... takker og tar til meg alt av fødestøv du sender! :oD kose deg.... )
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Hei Trine, og gratulerer så masse! Fulgte spent med på mandag og kunne jo til slutt konstantere at du sneik i køen:) Din luring! Gleder meg til å lese historien din! Kos deg masse i tiden fremover med din lille Halvor så grabber jeg gjerne til meg litt fødestøv i mellomtiden jeg:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå