Gå til innhold

Når kan man settes igang??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mange som må få ut baby før den kommer av seg selv, pga. sv.forgiftning, sv.kløe og om det er noe med fosteret som gjør at det må ut..

Får man kun KS da, eller kan man bli satt igang på sykehuset og gjennomføre vanlig fødsel?

Og hvis man kan det, fra og med hvilken uke?

 

Håper veeeeeldig på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble satt igang da jeg var 35+1 i mitt forrige svangerskap. Men når man settes igang så tidlig er det egentlig litt vanskelig for at det skal gå. Man er jo ikke så veldig moden enda..

 

så for min del endte det med haste-ks.

Skrevet

*Dytter mer i håp om flere med erfaring*

Skrevet

Dersom ikke bebi har kommet ut innen termin (12 juni) så skal jeg settes igang... Han er visst litt stor inne i magen her :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...